Прототип хийх / туршилт хийх
Хэрэглэгчийн
Таны санаа зовоосон асуудлуудыг шийдвэрлэх хөгжил

Хэрэгцээний судалгаа / зах зээлийн шинжилгээ
Үйлчлүүлэгч юунд санаа зовж байна вэ?Үе үе өөрчлөгддөг хэрэглэгчийн санаа зовнилыг хэрэгцээний судалгаа хийж тодорхой болгох шаардлагатай.Үүнээс гадна бид асуудлыг шийдвэрлэхэд хэрхэн хувь нэмрээ оруулах, хэрэгжүүлэх төлөвлөгөөг бий болгох талаар авч үзэх болно.
Дараа нь тухайн материал зах зээлд ямар хэлбэрээр байгаа, хэрэглэгчдэд зохих ёсоор хүргэж чадаж байна уу гэдгийг зах зээлийн шинжилгээгээр баталгаажуулж, хувь нэмрээ оруулах боломжтой гэж үзээд бүтээгдэхүүн болгон хөгжүүлнэ.Би хийнэ. .

Хятадын анагаах ухааны "материалын сайн чанарыг гаргаж авдаг" санаан дээр үндэслэсэн.
Бид үйлчлүүлэгчийн үүднээс үйлдвэрлэлд онцгой анхаардаг.
Ito Hanpo Pharmaceutical-д бид "материалын сайн чанарыг харуулах" Хятад сэтгэлгээнд суурилсан материалд онцгой анхаарал хандуулдаг бөгөөд цаг үеэ дагаад өөрчлөгдөж буй "хэрэглэгчдэд хувь нэмэр оруулах бүтээгдэхүүн"-ийг үргэлж санаж байдаг.
Бид бүтээгдсэн бүтээгдэхүүнийг худалдан авсан үйлчлүүлэгчдийнхээ дуу хоолойг сонсож, илүү сайн бүтээгдэхүүн болгон сайжруулж, бахархалгүйгээр үргэлж шилдэгийг эрэлхийлдэг.
Манабу Ито